sude22naz eğer kilosu iyiyse memeyi sizin kucağınızı ve meme alışkanlık olduğu için istiyor olabilir bu aylarda çok normal doymadığını düşünüyoruz çoğu zaman ama çok sık emiyorsa doymaması imkansız bence ,akşama doğru ağlaması artıyor ve sütünüzün olmadığını düşünüyorsanız önce emzirip sonra 30 ml 40 ml kadar mama verebilirsiniz tabi yine de varsa doktoruna danışmanız daha doğru olur