Kızlar bebeğim 40 günlük doğdundan beri emerken uyurken böyle hiiğk ya da ötme gibi nasıl tarif etsem bilemedim 🤷♀️ sesler çıkarıyordu hastenede solunumu normal dediler ciğerleri dinlendi normal dediler uyurken falan solunumu normal emerken de baya düzeldi ama gazını çıkarırken çok yapıyor uykuda da baya azaldı ama ben hala tedirginim tabi burnunu günde bir ya da iki günde bir yıkıyorum ne zaman geçer bu yaşayan var mı ?