Merhaba kızlar doğdu doğalı emerkende ek gıdada aşırı iştahsız bir oğlum var kilosu 1 yıldır 3 persentil altında ilerledi çok hareketli aldığınıda yürümeye başlayıp sürekli koştukça vermeye başladı. Diyetisyene başladım bana emzirmeyi kesmem gerektiğini söylüyor ama gün içinde üç kez emer çok düşkünde değil. Emzirmeyi sonlandırma gibi fikrim hiçbir zaman olmadı hatta uzun süre emzirmek istedim sürekli( en az 2.5 yaş) herkes emzirmeyi kesip gece uyku öncesi mamaya alıştırabileceğimi gün içinde de daha iyi yemek yiyeceğini söylüyor. Emzirme sonrasında deneyimlerinizi merak ediyorum yemek yeme durumları ne oldu biberona alıştırmak istiyorum kilosu için meme giderse düzen olur mu çok kararsızızm 😓