Dilaragencer şimdi benim kızım gündüz uykusunu bıraktı ve gece 11de filan uyuyor ama harici olarak sallamayı bıraktık onu anlatayım. Kardeşi olmuştu ikisi de beni istiyordu aynı anda biri ayakta biri kucakta aşırı eziyet oluyordu ve cidden ayak bileğim ağrımaya başladı ben de ayağım ağrıyor ya babanla uyu sallasın ya benle uyu gel yatalım diye yan yana yatmaya başladım ilk günler bayağı sürdü uyuması ama ayakta da 1 1,5 saat sallıyordum uyumuyordu zaten böyle en azından yanında yattım sadece. İlk günler gün içinde yaşadıklarını masal gibi anlatıp dua okuyarak uyuttum, masalı heyecanlı sesle duaları uykulu sesle. Sonra baktım olmuyor ağzım dilim kuruyor yoruluyorum baş ucuma kitabından masal okuyup uyuttum. Sonra o da çok uzun sürüyordu 2 masal okuyup bırakıp uyku vakti dedim sonra 1 masal okuyup bırakıp uyku vakti dedim şimdi (maşallah) yanında olmak yetiyor kendisi uyuyor dakika tutmuyorum ama çok da uzun sürmüyor. Ama süreç uzun sürdü. Ama ayakta her gün 1 1,5 saat sallamak daha eziyetliydi