32 aylık kızım var tuvalet eğitimine başladık çiş durumu fena değil ama kakayı söylemiyor da yapmıyor da 3 kere altına yaptı 2 kere tam yaparken anladım pfurttum lazımlıga korkma kızım bak kaka bu falan dedim sevindik ettik ödül koydım falan ama yok bugün hiç yapmadı korkuyor gibi ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olabilecek var mı