zlyhakbr kardeşi doğduktan sonra(6aylık kızım şuan) vurmaya başladı kızıma normal karşıladık bi ara kesti şimdi tekrar başladı 3 gündür kendine vuruyor ve herşeyi fırlatıyor :( çok çaresizim
Berfin4720 zlyhakbr ilgi çekmek istiyor olabilir kızınız daha küçük büyük olanla daha çok ilgilenin ve kardeşini ona sevdirmeye çalışın benmde öyle ben daima anlattım kızıma kardeşlerini şuan hala bile biraz fazla ilgilensem bebişlerimle(ikiz) hemen kıskanıp ilgi çekecek şeyler yapar
zlyhakbr Berfin4720 doğru söylüyorsunuz fakat oğlum kendine vururken bu davranışlerı sergilerken gerçekten sinir krizi geçiriyor gibi yani o göz yaiları o hareketleri beni bitiyor yanlış birşey mi yaptım diyorum kendimi suölayıp duruyorum ne yapacağımı şaşırdım artık valla
Berfin4720 zlyhakbr bir dönem öyle oluyor çocuklar benmde kızım o dönemde kafasını yere vuruyordu istediği olsun diye önemli olan sizin ona karşı sabırlı ve güzel davranmanız yanlış olduğunu anlatmanız