Kızlar kaynımda var bu rahatsızlık genetik olarak aktarıldığı için eşimede bakıldı çocuğumuza da çok şükür çıkmadı bence ailede birinde varsa diğerleri test olsun çünkü bu hastalığın çok basit bir ilacı var onu yutmazsa ilerde böbrek yetmezliği veya kalp sorunları yaşayabiliyorlar arkadaşımın babasıda böbrek nakli oldu bu hastalık yüzünden yıllarca tedavi olmadığı için