Hayırlı akşamlar . Oğlum 14 aylık . 2 gün önce kahvaltısında 1 tane çeri domates verdim akşam biraz kızarıktı ama dünden beri kanamalı pişik olmuş her bez değiştirmede krem sürüyorum aynı gibi . Domates pişik yapar mı? Birde dün eşim başka marka bez almış oda yapabilir mi bilemedim 2 gün önce kızarıktı ama dün kanamalı olduğu için bezden de şüphelendim . Etkili bir krem var mı ? Veya başka evde yapabileceğim ne olabilir ?