Cam biberon kullanıyorduk oğlum koşarken elindeymis yere düştü cam bileğini kesti 🥹🥲 şuan kolu sargılı dikiş atmadilar ama yapistirdilar zayıf olduğu için dikişe dayanamaz dedi doktor cam sağlıklı diye kullanıyorduk ama şimdi korkuyorum . Philips avent aldım pek sevmedi bugün Chicco aldım