dunyamveben Dün aşı olduk kolu dirseğine kadar şisti ve kızardı böyle olan var mı acısını nasıl dindirebilirim acıyor diyip duruyor 😞😞
sibeldogu dunyamveben resmi varmı atabilir misiniz 1.5 yaş aşısından sonra bizdede aynısı oldu aşıdan kaynaklı değil dedilerde aynı belirtimi merAk ettim
aysebb dunyamveben 1 gün sonra geçiyor bizdede öyle oldu çok şişti kızardı, buz koydurmadığı için kolanya sürdüm arada
syldz61 dunyamveben karma aşınin içinde tetanoz var ondan muhtemelen korkmayın,buz tutun ve kilosuna uygun calpol verin geçecektir.
sessi dunyamveben bizde olduk bacaktan yapıldı ağrıyor diye dokundurmuyor ebe şişebilir ağrı yapabilir demişti. Menenjit aşısı çok şişmişti doktora yazdığımda kolonya ile masaj yap demişti bir hafta siş kalmıştı hatta dokundurmadığı için
Meyveliburln Benim kızımında bacaktan yaptılar 3-4 saat sonra biraz sekerek yürüdü ve acıyor dedi sonra geçti çok şükür
Yazmelegi_ dunyamveben bildirimlere baktığımız yerde resim yükle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
sessi dunyamveben menenjit bir hafta sürdü 18. Ay aşısını bugün ikindi vaktinde oldu hafif şişmişti ama zorlar mı bizi bilmiyorum
asam dunyamveben oluyor canim korkma dokuntu flan olursa doktora gotur tetenoz asisi varmis icinde o yizden oluyormus bizde de olmustu sislik sertlik agri ates gibi yaniyordu asi oldugu yer 2 3 gune tamamen geciyor