Ebrupinarrr delihatun01 Yine parktayız Oğlum hasta ateşi vardı bugün çok kötü vurdu çok korkuttu Onunda bizimde psikolojimiz bozuldu
delihatun01 Ebrupinarrr bu gece riskli binada oturanlar girmesin diyorlar bazi yerler kafayi yicem bizim kolonlar hep catlak 😔 disaridayiz gecmis olsun bu arada
delihatun01 gizememre 😔 siz bile hissetmissiniz uzagiz yine en cok etkilenen bizim bölge oluyor sahile sifiriz bina eski devamlı tetikte olmak piskolejik olarak yoruyo suan disaridayiz hava buz gibi rabbim yardımcımiz olsun inşallah herkss ayri birşey konuşuyor