Devlet hastanelerinde sezeryanın yasaklandığını öğrendim. Benim ilk doğumum sezeryandı ikinci bir bebeğim olursa (üç dört yıl sonra düşünüyorum)
Normalmi doğurturlar yoksa sezeryan mı
Devlet hastanesinden bahsediyorum
Bilgisi olan benimaydınlatabilirmi?