cigdemasyaa Kızlar merhaba Bebeğim 2 aylık emerken tıkanıyo nefesi kesiliyo çocuğun bu durumu yaşayan varmı
eminegzel cigdemasyaa benim kızım 29 günlük. Sürekli aynısının yaşıyorum. Sanırım göğüsler çok dolu olunca ve tazyikli gelince oluyor. Ben önce e biraz sagiyorum öyle emziriyorum. O zaman rahat emiyor.
tercumanhanim cigdemasyaa burnu tıkalı olabilir mi? Rahat nefes alamıyosa ondan olabilir, tazzikden de olabilir ama cok tazikli değil demissiniz, bi serum fizyolojik ile temizleyin temizlemediyseniz😊
aylss cigdemasyaa sütün tazyikli geliyor olabilir mi? Ben de yaşıyordum boğula boğula içiyordu bebeğim sürekli terikteydim
cigdemasyaa eminegzel Anlayamıyorum benim çok sütüm yok aslında ama niye öyle oluypr bilmiyorum hangi pozisyonda emziriyosunuz acaba
cigdemasyaa tercumanhanim Burnuda tıkalı değil aslında en rahat emzirme pozisyonu nedir tavsiyeniz varmı
aylss cigdemasyaa yan yatarak emzirin yada cok dik durmadan geriye doğru yaslanarak. Ama zamanla geçr merak etmeyin çok sürmez