Meri-Mel gizememre Çok geçmiş olsun Bilecik’teyiz biz 6.2 yi hissetmiş tüm yakınlarım ben onu da hissetmedim ama ben bile kaygı duyuyorum 😞
2prenss_annesieliff_ gizememre rabbim korusun beterini göstermesin bizde tek odalı konteyner de kalıyoruz çok zor inanın
turuncbebek gizememre hissetmedim bebeğim uyuyor ve evde tekim inanılmaz korkuyorum Allah yardımcımız olsun
lceLady gizememre Dikkat ediyorum forumda çok sık post acan var Karincalar basmis cogu kisinin evinde Hayvanlar titresimi hisseder Nerede olur bilmiyorum ama bir süre bu durum devam edecek diye düşünüyorum Bi yerde yine hissettirecek kendisini
2prenss_annesieliff_ gizememre canm kapilarinizi açın önüne birşey koyun kapanmasin depremde kasılıp kendini kitliyor açılmıyor açık kalsın odaların kapısı dış kapinizi da kilitlemeyin ne olur nolmaz
momas gizememre eşim evde tek aradı çok kötü sallanıyor diye sanırım yüksek katta daha şiddetli belli oluyor. Bende yarın evime dönüyorum bakalım Allah beterinden korusun😣