Ardaşlar öncelıkle merhabalar bebeğime mama olarak aptamil pranatura kullanıyorum 2 buçuk aylık 5500 kilosu ıyı ama bugün bana hocbırsey demeden hangı mamayı kullanıyorsun dedi aptamil pranatura kullandığımı soyledım yanından aptamil Pepsi syneo mamasını elime verdı bunun tadını begenırse içerse gel sureklı bundan yazalım sana dedi nedenı bılmıyorum bu sağlık sorunu da yok kılosuda ıyı ılerlıyor ıntenetten araştırdım ınek sütüne alerjısı olan bebekler içinmiş ne alaka bılemedım kafam karıştı kullanan varmı