mayabet Sevgili anneller 18 ay aşı sonrası yürüme sıkıntısı yaşadı mı yavrunuz? Benim kızım yere koyduğum gibi ağlıyo ve kucağıma gelmek istiyo. Adım atamıyo
themuhtesem mayabet bizde bir sorun olmadı. Bir doktora gösterin isterseniz, çevremde de duymadım aşı sonrası sorun yaşayan birilerini.
sessi mayabet bizde olduk bugün ağrısı var dokundurmuyor kucağıma aldığımda değince acıyor. Ama dediğiniz durum menenjit aşısında olmuştu yürürken bacağını tutup ağlamıştı bi kaç saat