24 aylıktı arkadaşım sirke sürüp bıraktırmış . Tam bıraktırmak istemiyordum aslımda yavaş yavaş düşünüyordum bir deneyeyim bakalım dedim sürdüm emmek istediği zaman üff çok kokuyor sen büyğdüğün için süt bozulmuş artık dedim kokuyor emmicem dedi ama bir kaç kere istedi ve tekrar sürdüm emmicem dedi öylelikle bıraktık 3 ay olmak üzere 😀