Gnyarknnn oğlumda 4.5 yaşında çok zor yemek yiyen bir çocuktu. Yemekten kaçmak için karnım ağrıyor der mesela yemeği beğenmez ağlar gibi aynı şeyler aslında ama ben asla taviz vermiyorum. Kahvaltı için sorarım yumurtanı nasıl istersin diye o kadar o tabağa ne koyduysam yemek zorunda, yemiyor mu o zaman öğlen yemeğinde yer. Akşam yemekleri de aynı, sebze protein ağırlıklı hazırlarım çocuklar için ama bilir ki yemezse aç kalacak o yüzden asla yemek seçme gibi nir durum olmaz. Ye diye baskı yapmıyorum artık çok yapıyordum hiç yemiyordu o zamanlar. Abur cubur yemiyor, meyve ve kuruyemiş veriyorum onları yemeğini bitirmeden yiyemez mesela. Başlarda çok zorlandık bu kurallar için ama doktoru bu şekilde tavsiye etti 1 yıldır düzenli yemekleri ve artık çoğunlukla güzel yiyor yemeklerini. Arada yine karnım ağrıyor ya da yemeği beğenmedim diyor ama ısrarcı da olmuyor çünkü yemezse aç kalacağını ve sonra yine aynı yemeği yiyeceğini biliyor.