asemm11 Kızlar ben diyettiym ve bazen akşam yemek yerine bazen ara öğün bazen akşamları acıktım zmn yulaf süt bal tarcın bazemde meyve koyup yiyorum yanlış mı yapıyorum bilgilendirmisiniz.
etuerk asemm11 meyve şekerli olduğu için akşam değil gündüz ara öğün olarak edilir yulaf tarzı şeyleri sabah kahvaltısın da yiyip akşam normal az öğün yemek yerseniz daha sağlıklı olur
elisa2705 asemm11 Kas kaybı olmaması adına yemek zamanında yemek yemelisiniz protein sebzeli yemekleri çorba salata vs yemelisin ..
etuerk asemm11 gün içinde başka tatlı türü tüketmiyorsanız dengeyi kurarsınız dolu dolu bir tabak değildir sonuçta yani yediğiniz tabak sonrasında ne yedikleriniz önemli açıkçası Google’dan örnek diyet listelerine bakabilirsiniz sürekli yulafta olmaz sonuçta