dgltkn Kızlar bugün 2 aylık aşı olduk çok huzursuz hep aglamaklı uyuyamıyor emmiyor siz neler yaptınız
gdbozkurt dgltkn bizim de pzt günü 2.ay aşımız var çok korkuyorum çünkü 1.aşı da bile o kadar huzursuzdu ki o gün 2.aşıdan çok korkuyorum o yüzden ben olsam calpol verirdim
210796 bizde 2 ay asisinda oyle oldu ilk gece 2ci gece dedim bir soralim doktira ates yok ama cani yaniyirdur belki.fiti tavsiye etdi verdik rahat uyudu.sonraki asisinda da 3 gun devamli kullandim tedbir amacli