Herkese merhaba
Öncelikle o doldum ki su kilo meselesine fakat olduğum yerde sayıyorum. Gercekten adam gibi oturup masada yesem eminim daha guzel kilo verebilirdim. İnanın aksama kadr acıkmayan karnım gün boyunca cocukların stresini açmısım gibi algılayıp yememe sebep oluyor. Sabah cıktığım kilo neyken aksam çıktığım kilo resmen iki katı oluyor 86 ile girdiğim doğumdan sadece 6 sı gitmesi. Halbuki baslarda 74 kiloya kdr düsmüstüm. Cook üzücü cocuk emmiyor ama göğsümde hala süt var acaba kilo vermeme sebebim bu olablr mi??? Diğer oğlumda 3 yasına girince gitmeye basladı kilolar bundada öylemi olacak hiç bilmiyorum moralim cok bozuk hic düzenim kalmadı :(