Kızlar doğuralı 59 gün oldu 66 kiloyla hamile kaldım 87 kilo +21 kiloyla doğuma girdim. Boyum 1.70. Eve geldim öyle ödem topladım ki ayakkabılarım ayağıma olmadı kilom 85 ti yani şok oldum şaka gibiydi 3070 bebek plesantasıydı kesesiydi suyuydu en az 7-8 gider 79-80 olurum diyordum öyle olmadı. 1 ayda o şişlik indi 81-82 kilo arasıyım . Bu ay rafine şeker perhizi yaptım yediklerime dikkat ettim ara ara kaçamaklar yaptım tabiki sütüm için🥹 kilomda asla değişme yok ama vücudum inceldi aynada çok değiştim göbeğim gitti kalçam küçüldü nasıl tartıda değişiklik yok çok üzülüyorum. Böyle olan var mı bu normal mi . Normalde yiyip yiyip kilo almayan biriyim zayıftım 🥹