1 buçuk aylık kızım uyutuyorum bırakınca uyanıyor ağlayarak uyutuyorum kucağımdan inince ağlayarak uyanıyor arada atılıyor ama öyle çok değil ne yapmalıyım çok yoruldum kolik değil gazı çıkıyor sadece bugün böyle oldu yoksa uykuları çok düzenli bugün ama sabah ondan beri uyanık daha niye sizce