1995deniz 4. Ayda net Bi şekilde kolik sancıları bitmişti benim ilk çocuğumun bu süre zarfında ayaklarını karnını hep sıcak tuttum kiraz çekirdekli çorap ve karnına sarılan bişey vardı adını hatırmaıyorum tam olarak onlar rahatlatıyordu azda olsa gaz damlası olarak iki tane kullanıyordum biri Bio gaia biri sap simplex onlarda azda olsa rahatlamıştı
Açıkcası kolik durumu gerçekten şans işi diye düşünüyorum ilk çocuğumda mahvoldum aylarca lavaboya bile gidemiyordum ama ikinci çocuğum çok şükür kolik değil sadece biraz sabır gerçekten insana hiç geçmeyecek gibi geliyor ama inanın geçip gidecek bebeğinizde sizde rahatlayacaksınız