mrv783 kızlar bilen yazsın lütfen 2 aylığız bugün doktor kontrolünde kalça çıkığı var dedi sizce bu normal mi daha ortopediye gitmedik Sağda Alfa açısı 55 derece beta açısı 43 derece Solda alfa 64 beta Fotoğraf ekleyemedim o yüzden yazdım  
yeniuygar Canım alfa 60 ve üstü olmalı bizim de 58 çıktı çift bez kullanıcaz ilk ay sonra bir daha bakılacak
niliko16122024 Normalde çift bez tak gel diyorlar ama oradaki ekleme bakıyor net olarak çıkık dediyse çıkmıştır önemli de bi durum allahtan 3 4 aya geçiyor erken de farketmişsinz zaman kaybetmeden hemen ne gerekiyorsa yapın bebek küçük