Divayorgunxx işte ayına göre vitamin değeri, besin değeri farklı farklı, bebek kaç aylık ise ona göre numara kullanmak lazım o ayın ihtiyacina uygun değişiyor icerikleri. Yani 5 aylık bebeğe 2-3 no mama olmaz en basitinden sindiremez bağırsakları. Ya da 10 aylık bebeğe de 1 no olmaz, hem doymaz, alması gerekli besinini alamaz, hem de ishal filan yapabilir.