Kizlar bebegim 72 gunluk dun asi yapildi neyse bugun biraz huzursuzdu agladi kucagima aldim kafasini one dogru egiyordu surekli uykusu oldugu icin olabilir diye dusundum bir ara kafasinin arkasini elledim şiş gibiydi normal mi bebek kafasi oyle mi olur cikintiki yani bilmiyorum ne diyorsunuz daha once farketmemistim