1kub1ra tosbiksmoms tefalin kazanlısı var bordo renkte hatta kaynanamda var bayılıyorum gözüm onda parayı toplayıp onu almak istiyorum ben azur dan memnun kalmadım pek
egecyprus Ben tefalin buhar kazanlısını kullanıyorum annem de philipsin buhar kazanlısını ikisi de çok güzel. Buhar kazanlı alın kesinlikle.
tgcyi 1kub1ra kazanli bana hic mantikli gelmiyor acil bi durum oldugunda isinmasini bekle utule filan ne biliyim tercih meselesi tabi
tosbiksmoms 1kub1ra satış görevlisi çok ütü yapan birisiyseniz Kazanlı haftada 1 gibi ise normal ütü tavsiye ederim dedi bende çok yapmıyorum genelde haftada 1 ya da 2 biriktirip yapıyorum.
1kub1ra tgcyi ya tabi ufak tefek şeyler için sıkıntı ama yedekte varsa küçük bi ütü ve çok ütü yapıyorsan çok kolaylık oluyo zamanı kısaltma falan açısından
egecyprus tgcyi çok uzun beklemiyorsun eşim her sabah dişini fırçalarken açıyor bitince ötmüş oluyor ütüleyip işe gidiyor bir kaç dakika
tgcyi egecyprus dogrudur gorumcemde var 3 tane kuru temizleme yapiyorlar onda gormustum bekliyorlardi hep markadan markaya degisiyo belkide ama ben utumden cok memnunum benden sonra 3 kisiye aldirdim hepsi cok memnun kaldi o yuzden onerimdir hep
turuncbebek tosbiksmoms ilk utum kazanliydi, bana kötü modeli denk geldi evet ama çok zor ya. Yani öyle bir gömlek ütüleyim desem fişe tak ısınmasını bekle vs çok zaman alıyor. Şimdi normal philips azura geçtim, muhteşem bir ütü
1kub1ra tosbiksmoms evet doğru bende herşeyi ütülerim o yüzden haftada 2 yaparım ama sağlam yaparım benim için kazanlı güzel olur ama sizin için gereksiz bence de
aylss tosbiksmoms tefal buhar kazanlı kullanıyorum cok memnunum ama bar cok önemi düşük bar olanlar da iyi olmuyor
tosbiksmoms 1kub1ra şimdilik kazansız a karar verdim. Normalde ütü yapmaktan nefret ederim çünkü 😃herşeyi yapayım ama ütü yapmayayım o derece.