Merhaba anneler
9.ay da bildiğiniz gibi aşı takvimin de aşı yok
ancak salgın olduğu için devlet 9. Aya kızamık aşısı eklemiş bazı sağlıkocakları arayıp çağırıyorlarmış bizim hemşiremize bilgi gelmemiş arayıp sordum aşı yok 1 yaşın da olacak dedi daha sonra bi kaç kişi daha söyleyince sağlık bakanlığını aradım sağlıkocağını arayıp bilgilendirmişler haftaya aşı için çağıracağız dediler sizi de aramadılarsa sağlık bakanlığını arayıp kontrollü sağlayabilirsiniz