atarepla 8 aylık oğlum, biz hala arkaya bakacak şekilde kullanıyoruz ama sıkılıyor. Ve sığmayacak gibi artık. Bir yandan da arkaya bakması daha güvenli. Siz ne zaman öne çevirdiniz?