merhaba. bebeğimin göbeği düştükten sonra sarı akıntı oluyordu dün doktora götürdük gümüş nitrat ile yaktı. banyosunu yaptırabilir miyim sorun olur mu dedim. olur hiç sorun olmaz yıkayıp temizleyebilirsiniz dedi. bu sabah banyosunu yaptırdım göbeği çok kötü oldu üstten biraz derisi soyuldu kıpkırmızı gözüküyor kesin canı yanıyordur çok ağlıyor😢😢 internetten baktım yapan doktorlar genellikle 1 hafta bebek yıkanmasın göbek kurusun diyorlardı😢 acaba doktor bizi yanlış mı yönlendirdi. bunu yaşayan var mı aranızda