metomom 2 aylık bebeğim var kundak yapıyoruz ve sallayarak uyuyor ya battaniye de ya da ana kucağında siz nasıl uyutuyorsunuz ? Bazıları hiç sallamadan ve kundak yapmadan uyutuyormuş benimki ona rağmen zor uyuyor hemen uyanıyor
aylizbusra metomom 2 aylık bebeğim kundaksız ve kucakta pış pış yaparak uyuyor ama bu aralar uyumuyor asla sürekli uyanıyor uykuya dalamıyor. Kucagımda uyuyor da yatağına koyunca uyanıyor 🤦♀️
Kupeklergiremez aylizbusra gazı veya karnı aç olduğu için olabilir yeterince doyduğuna emin olduktan sonra uyutun bence gerekirse gece mama vs verin
metomom Kupeklergiremez gündüz yaşıyoruz sorunu gazının çıktığına eminim ama sürekli ağlıyor sakinleştirip memeyi öyle verebiliyorum anca emerken de huysuzlanıyor
aylizbusra Kupeklergiremez maşallah çok güzel emiyor hiç mama kullanmadım doktorumuzda grekli görmüyor zaten. aç değil ama gaz problemimiz var damlaya başladık büyüme ataklarından büyük ihtimal
arife86 metomom emerken huysuzlaşıyorsa karnını ağrıtan bişey var demekki sıcak su torbası deneyin gazı için Ve dolmadığını düşünüyorsan mama takviye edebilirsin