minikfasulyemm 23-25 derece arası çok 25 derecede zıbın giyer çocuk çok sıcak olur en fazla 22.5 olmalı o 23-24 diye ortalıkta dönen çok fazla bir sicaklik rüzgar yok evin içi sonuçta , bu şekilde bebeğiniz uyuyamaz burnu tıkanır beslenmez sürekli huysuz mızmız olur evi 23 derece altına düşürün 23 olmasın bile bebise de sadece kısa kollu zıbın ve bir takım veya tulum giydirin uyuturken kundak yapıyorsanız tek kat penye kundakla kundaklayin o kadar su an sizden bir kat fazla olacak ama bir kati şöyle hesaplayın (doktorun anlattigi gibi anlaticam) ben evde askiliyla tişörtle dururken bebeğin üstüne bir kat fazla olsun diye atlet üzerine uzun kol giydiremem onun yerine tek kat uzun kollu zıbın giydiririm bu benden bir kat fazlası olmuş olur ben uzun kollu giyiyor isem bebiş de içinde atletle uzun kollu giyer ben atlet uzun kollu giyiyorsam atlet uzun kol ve yelek giyer bu da sadece 3 ay öncesi bebekler için gecerli sonrası kendiniz ne giyiyorsaniz ona göre giydirin yeterli