almira35 çok teşekkür ederim zamanınızı ayırıp da uzun uzun yazmışsınız hakkınızı helal edin 🤍
ilk çocuğum yoğunbakımda uzun süre kaldığı için hiç emziremedim, deneyimim yoktu yani emzirme hakkında.
İlk kez emziriyorum haliyle acemilik yaşıyorum 🙂🥲 bütün yazdıklarınızı da defalarca kez okudum,öyle yapacağım..çok sağolun. ❤️