Kızım 50 günlük oldu hala göğüslerim çok acıyor sürmediğim denemediğim şey kalmadı. Garmastan pomad, zeytinyağı,gümüş kapak,lansinoh hiçbiri işe yaramadı artık emzirmek zulüm gibi geliyor acıdan emzirmek istemiyorum sütüm azalıyor bu yüzden çok üzülüyorum. Önerebileceğiniz birşey var mı?