Artık geceleri isyan etmeye başladım bebeğim 4 aylık we geceleri saat başı uyanmaya başladı hemde sanki bı yerine basmışlar gibi nasıl ağlayarak atak döneminde mıdır nedir anlam weremiorum artık bu humananin iyi geceler çayını alsam kullansam acaba bı faydasını görürmüyüm kızlar