ceren4_ bnce sizinkinde uyaran eksikligine bagli bebek dogdugu andan itibaren surekli konusmak gerekiyor anliyor mu demeden ilk aylardan cocuk adini ogreniyor ilk kizima 2 yasina kadar adini zor ogrettim bilmedigimden pek konusmuyodum anlamaz diye adinida demezdim canim bebegim bilmem ne cocuk adini ogrenemedi birde cevrede cocuk olmasi cok onemli yetiskinden ziyade ikinci kizimla dogdugu gunden itibaren hep konustum bn kizm esim hep adiyla cagirdik 4 aylikken adina bakiyordu ama kizim ozellikle bizlerden daha fazla etkili oldu adini ogretmekte surekli surekli konusun konustukca dikkat cekici sesler cikarin bircok kisi zaten soylemis kulaklarda onemli belki belli bir seviyenin altini duyamiyodur oda olabilir