Seda Ya arkadaşlar Hamileyken 25 kilo aldım ve doğumdan sonra sadece 10 kilo gitti 15 kilo verip eski halime dönmek istiyorum emzirirken nasıl kilo werebilirim hiç alışamadım bu şişmanlık durumuna resmen hiçbi koyafetim olmuyo üzerime
deletedmom173 Seda maalesef canım nasıl veriyorlar emzirerek bende şaşkınım benim boğaz kuwetli ondan mı acaba
demetdemircioglu Seda yiyip kilo alamayangillerdendim dogum kiloma yaklascam az kaldi devamli kilo aliyorum emzirmek beni zayiflatmiyo😁
Derya28 Seda emzirip kilo verenlerdenim iştahım çok yerinde ama kilolar kendiliğinden gidiyor 60 kiloyla hamile kalmıştım 75 kiloyla doğuma girmiştim doğum yapalı 5,5 ay oldu şu an 57 kiloyum
Emel41 Bı tek benim sanıyordum çok şükür tek deyilmisim 😂😂😂 cidden nasıl zayıfliyolar ya bizede söyleyin zayiflayangiller 😀
Leylaturkel Derya28 aynen canım ama ben dikkat ettim 52 kiloyla hamile kaldım 20 kilo aldım şuan 48-49 arası gidip geliyorum sağlıklı beslenmek kilo vermek için yeterli 👍🏻