Kızlar 16 haftalık hamileydim ve bebeği genetik hastalık dolayı kaybettim geçen hafta 16 Nisan da kürtaj oldum. Kürtaj sonrası lohusa sayılıyor muyuz yoksa benimki psikolojik mi.?çünkü hiç bir şeyden zevk almıyorum herşey bana batıyor eşim alttan aldıkça ben kavga etmek istiyorum sonra bu davranışımın farkına varıp üzülüp ağlıyorum ilk gebeliğim den sonra da lohusalık böyle kötü geçmişti yine lohusa sayılıyormuyum yoksa psikolojik mi yaşayan var mı ?