sukrangkt benim ikizler olduğu için malesef yetmedi sütüm mama verdim 4. Ayda meme reddi başladı emzirme danışanına sorduğumda biberonu acilen bırakmamı söyledi ama sütüm yetmediği için bırakamadım gündüzleri emmemeye başladılar sağdım o şekilde besledim 😕