plnduygu Merhaba. Oğlum 2,5 aylık. Uykuları çok kısa ve düzensiz . Kehribar kolye aldım iki gündür takıyoruz . Hiçbir etkisini görmedim. Üstelik herkesin çok memnun olduğu gerçek kehribar satan bi hesaptan aldım. Siz kullanıp fayda gördünüz mü ?
Sblsrgnsn plnduygu kehribarin uukuya bi etkisi olmaz canim dis icin takiliyor genelde benim benegim 3 aylikken salya akitmaya baslamisti ozaman basladim salyasini tamamen kesti diyebilirim dis cikarma donemini daha hafif atlatiyorlar sen yine takmaya devam et ama cikarma hic
Sahreyldrm plnduygu ben ilk doğduğundan beri takıyorum 3 aylık olacak kızım 2-3 gün sonra ama hem salyali hem çok ağlıyor bı faydasını görmedim herkes çok methediyor ama
plnduygu Uyku problemi , gaz sancısı, Sblsrgnsn uyku problemi, gaz sancısı, diş çıkarma gibi durumlarda etkili diye okuyup almıştım. Takıyorum bakalım umarım etkisi olur
Sblsrgnsn plnduygu evet gaza da iyi geliyor diye okumustum ama gazdan kaynakli uyku porblemlerni cozuyor olabilir yani benim demek istedigim kehribar tek basina uyutmaz o yuzden uykuya bi faydasi yok dedim yoksa tabiki de etkiler ama takar takma hemen uyumadi bu diyip ise yaramiyor demek yanlis demek istedim
Sblsrgnsn Smyra58 tam hatirlamiyorum ama bikac hafta sonra salyasi kesilmisti ustu sirilsiklam oluyodu simdi damla damla akiyor cenesine bile dusmuyor okadar