Bizde var. Malzemesi baya iyi, kılıfı da çıkıyor temizlemesi çok kolay. İlk birkaç kullanımda masasını zor taktım sonradan alıştım. İçinden normal sandalyeye bağlama kayışları da çıkıyor. Çok pratik. Bilsem kocaman mama sandalyesi hiç almaz sadece bunu alırdım.