bcemmm Ne tarifler ne yemekler yapıyorum ama yemiyor . 1 haftadır falan ağzını sıkı sıkı kapatıp açmıyor . Bazen de iki üç kaşık alıp bırakıyor . Öncesinde 1 tüm yumurta yerdi neden böyle oldu anlamadım . Fikri olanların yorumunu alırım
balbadem48 bcemmm benimki de yemiyor 10. Aydan beri kafayı yedim doktor zorlama diyor nerdeyse tamamen mama içiyoruz
bcemmm balbadem48 yanlız değilim yani . Zormalak istemiyorum bende ilerde yeme sorunu olurmuş diye ama hep mama içiyor içim hiç rahat değil
balbadem48 bcemmm değilsin bugün bir kase çorba için neler yaptım neler hayır mamaya da nazlanmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım ama daha bugün doktor normal üst dişleri kabarmış dedi 1 aydır diş diyo oda gerçi 2 alt diş geldi ayın başında bilmiyorum vallahi çok zor yemeyen çocuk
bcemmm balbadem48 evet zor gerçekten . Bizim 8 dişimiz var sıra köpek dişlere geldi oda çok zor çıkarmış zaten . Diş e bağlıycam artık . Bu günde burnu akıyor hapşırıyordu . 8 den beri ağlama krizleri oluyor yeni uyutabildim . Atak diş hastalık hepsi birleşti galiba
bcemmm asilkader ayy inşallah . Patlasın sa kurtulalım bir sonraki dişe kadar . Her diş dönemi zor geçerdi de bu defa baya zorladı
bcemmm balbadem48 hadi yaa o kadar uzun sürmez inşallah diye diye bir hafta kaldı 11 aya . Herkes bu süre zor geçiyor uzun sürüyor diyor