AlparslanMom61_ Kızlar bebeğim 20 günlük ilk zamanlar göğsüm doluyo diye sağım yapıyordum rahatlamak için ama şimdi güzel emiyor boşaltıyor sağım yapmaya gerek var mı?
surprizbebe AlparslanMom61_ daha çok küçük. Ben de emiyor diye güvenip sağmamıştım mastit olmuştum. Dikkat edin
Pirasalipuding AlparslanMom61_ boşalttığından eminseniz gerek yok sağıma ama eğer kalıyorsa mastit olabilirsiniz
ikibaloglanannesi AlparslanMom61_ İlk oğlumda emse dahi sağım yapardım kalan süt için. Şu an ikinci oğlum 11 günlük emzirme sonrası 15 dk sağım yapıyorum. Bence yapılmalı.
niloyaaa AlparslanMom61_ iki bebeğimdede hiç sağım yapmadım sadece emzirdim, eğer bebeğiniz emiyorsa memeyi boşaltıyorsa yapmaya gerek yok, düzenli sağlıklı beslenmeylede destekleyin