hazale966 Kızlar bebeğim 12 ay 7 günlük doktor daha erken dedi siz ne zaman başladınız? Birde süt veriyor musunuz
Kuzularinanasi hazale966 a 1 yasinda baslamistim ben bi ara cok yiyordu hatta cok seviyor hala suan biraz azaltti.inek sutu hayir vermiyorum.arada bazen süt kaynattgmda mayalamak icin , istiyor iciyor balli süt yada sade ama ozellikle rutin icsin diye vermiyrm
Mavigokyuzu hazale966 1 yaşında oğluma bal vermeye başladım. Doktor yönlendirmesi ile o da. Sütü oğluma hiç içirmedim. Şu an 34 aylık hala daha Süt içirmedim
araskusum hazale966 ben 1 yaşından sonra başladım hasta olduğunda veya bal kaymak şeklinde veriyorum, süt sadece tatlı yaparsam kullanıyorum ayrıca içirmiyorum
3kedili2bebekli hazale966 süt vermiyorum doktorum 3 yaşına kadar yok dedi balı da 1 yaşında yine doktorumun önerisiyle ince ihlamura biraz koyarak verdim sonra kahvaltida verdim
hndathn hazale966 bal 1 yasında basladım eşimin evde olduğu bır gün sadece dılının ucuna değdirdim malum bal anaflaktık şoka sebep olabilir alerjisi varsa dedım ne olur ne olmaz esım evde olsun hastaneye yetiştirmek acısından. Süt 3 yasından önce vermiyorum o da sadece haftada 2 defa sabah kahvaltısında