Rumuz_13 biz Maraşlıyız. Akdo iyi bir kurumsal firma. Kızım istediğinde bizde oradan alırız. Ama içeriğinde şeker filan var. Sağlıklı dondurma istiyorsanız kendiniz yapabilirsiniz. Yazları almayız biz. Çilek, bal, yoğurt blender bızt yapın dondurma kabına koyun çokta güzel oluyor. Şeftalili, kavunlu mükemmel 😀