handeozcann 1 ay 4 günlük bebeğim var meme ucu şaşkınlığı yaşıyorum nasıl atlatabilirim. Yeni doğduğu zaman sütüm gelmedi kaşıkla mama veriyordum ancak sarılık değeri yükselince mecbur kaldım biberon vermeye