mrvfdn seymalya9 benımkıde 1 yasında oldu asla oturmuyo 😀 bi lokma verıyorum gezıyo dolanıyo gerı gelıyo 1 lokma daha alıyo saat sürüyo yemesı ahshshs
hazale966 seymalya9 benimkide durmıyordu kalkmaya çalışıyordu kaldırdım ben mama sandalyesini. 11 aylıktı
incer momas biz de aynı durumdayız 8,5 aylık ne evde ne dışarda asla oturmuyor ya emekleyerek gezmek istiyor yada yürüteç
momas incer oturak daha iyi hem yerde hem masada oturuyor ama ben artık mama sandalyesinde yediriyorum
incer momas mama sandalyesinde 2 dk durmadığı için ben orda yediremiyorum malesef busefer yemek de yememiş oluyor