Kyselz Kızlar halası kızıma ördü ama bir sürü oyuncağı var adeti 900 tl asla oynanmadı satıp kızımın ihtiyaçlarını alacağım
NatashaRomanoff Kyselz hala kendisi 900 liraya satıyor mu yapıpta, hatıradır diye saklasaydınız keşke. Diğer oyuncakların hepsiyle oynayıp halanın ördüğüyle mi oynamıyor. Neyse ama 900 lira çok fazla dediniz. Bayağı bir düşürmeniz lazım fiyatı.
tultanhanim Kyselz kızınız oynamıyorsa halasına geti verin bence. Onun emeği sonuçta. İsterse o satar.
Hayallerhayatolsa Kyselz ben olsam satmam dursun sonuçta hatıra ki görümcemede saygısızlık gibi düşünürüm yanlış anlamayın
papatyakokulum_ Kyselz merhaba kızım nıloya ve mete delısı çok sevıyor başlığı görünce hemen gırdım. aslında nıloya oyuncagımız var ama yıprandı yıkamaktan bıde el örgüsü daha sağlıklı dıye düşündüm. fıyat bana çok yüksek geldı rvet el emegı asla lafım yok ama sıze hedıye gelmıs olan bıseyı çok yüksek fıyata satıyosunuz. yınede hayırlı satışlar umarım satabılırsınız
Kyselz NatashaRomanoff yok hayır halası daha bir sürü ördü az öynuyor hevesi geçince arıyor gözü doydu örgü oyuncağa ilk oyuncakları falan halası ördüklerinden hatıra kaldırdım bunlar gerçekten ihtiyaç fazlası
Kyselz NatashaRomanoff ama örgü oyuncaklara bakarsanız az çok fiyat iyi dersiniz boyutu büyük çünkü 45 cm el kadar oyuncaklara 500 diyorlar
NatashaRomanoff Kyselz örgü oyuncakların piyasası hakkında fikrim yok aslında onu bilmeden yorum yaparak hatalı davranmış olabilirim ama fabrikasyon oyuncak fiyatlarına da aşinayım o sebeple diyorum.
forumgurmesi Bence halasına geri verin satmak isterse kendisi satsın sonuçta kendi emeği. Bu arada fiyat bana normal geldi geçen gün stand vardı 10 cm boyundaki oyuncak 350 400 tiye satılıyordu. Tanesi 900 normal bence.
Kyselz Halası da dediği için sonuçta sarıyorum kızlar yoksa bu işi ticarete döktüğün falan yok yani ki kızımın halası dedi emeğinin karşılığı bu fiyat olduğunu zaten kendin belirlemedim
Kyselz Hayallerhayatolsa ya kızlar şaka gibi ama bu konu görümcemle konuşuldu birlikte karar verildi bir sıkıntı yok yani daha nasıl açıklama yapabilirim bilmiyorum🫣🤭