Çok yoruldum, gerçekten çok yoruldum. İsyan etmek istemiyorum ama ben yapamıyorum sanırım. Bebeğim yalnızca kucakta uykuya dalıyor, uykuya da kucakta devam ediyor yatağına koyunca uyanıyor. Güç bela uyutunca kucakta tutuyorum hiçbir şey yapamıyorum. Uyanınca zaten bir şey yapılmıyor. Bugün bu saat oldu daha yatak odasından çıkamadım. Allah aşkına bu dönem ne zaman bitecek 2 ay 20 günlüğüz. Bir biz mi böyleyiz ben anlamıyorum. Yoruldum kendime bakamaktan bir su bile içememekten. Yardım alsam da çocuk beni istiyor. Nereye kadar böyle gidecek